yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

innan dagens pass!

Publicerad 2010-06-09 10:40:41 i Raaandom

hey guyyys!
Sitter här hemma och laddar inför ett distanspass...haha. Nej men jag väntar på att min frukost ska smälta (eller vad den nu gör i magen), men vi kan kalla det för att ladda ;)

Igår var jag och akiine på ett djurensrätt möte i Märsta, som typ vi dragit igång. Det var iallafall roligt och intressant, och efter filmen vi fick se blev jag peppad igen på att change the world haha :D Nej men seriöst, kan inte alla som läser detta tänka till en gång extra på när ni äter ett djur, ett djur nivet som katter, grisar, hundar, kossor och kaniner. Alla dom är djur. Men aja, mötet var iallafall trevligt :)

jag har lite bilder också från i måndags när vi spelade fotboll på Vallen! Wieee jag <3 att hänga på fotbollsplaner haha!

hahaha göllig tjej :D

nu äre dags att springa! so loooong :D

Kommentarer

Postat av: the lagerblade

Publicerad 2010-06-10 16:59:09

HAHA! jag skrattar högt i min ensamhet åt att du kallar den där bilden SÖT! knäppa människa xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela