yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

YO YO YO SOMMARLOV ÄR NAAAAJS

Publicerad 2010-06-08 15:53:21 i Raaandom

hej hopp! känns fortfarande knäppt att jag tagit studenten, och ibland får jag lite panik när jag inser att jag ska till USA i höst. Det är ju någonting jag alltid velat göra (och t.om i ettan när man skulle skriva ett brev till sig själv år 2010, så skrev jag att jag skulle till USA) så det är ju helt galet! Nu börjar jag ju också inse att jag kommer lämna alla ett tag också (ganska så super sad) så jag uppskattar varje dag nu som en knäppis!!! :D

okej,
LÖRDAG: Efter världens längsta och bästa gubbskiva var det dags för min mottagning. Min mormor, moster och morbror kom hit från Finland, och de andra vuxna var lite släkt som bor här i Sverige och några familjevänner. Egentligen tänkte jag inte bjuda någon kompis eftersom vårt hus alltid blir så trångt och med så många olika folk och språk (haha), så att det kanske skulle bli svårt att hinna med kompisar. Men jag bjöd ändå min wingman Tess och det var perfekt :D Hon var typ family haha. Juste, Hewan stopped by också, dagen var iaf mysig och bra :)


SÖNDAG:
Jag var heeelt död asså. Så istället för att gå på Sannas mottagning så typ sov jag hela dagen :/ Sen på kvällen så kom Faik över, ganska så random, och så hängde vi lite. Det var chill :D
ahhh nu måste jag ut och springa alltså!!! Skriver om igår i ett nytt inlägg sen haha.

PEACE OUT PEOPLE ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela