yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

TAGGA!!!!!!!!!

Publicerad 2010-06-11 14:09:33 i Raaandom

OKEJ FOTBOLLSVM BÖRJAR IDAG!!!

jag och tess har valt ut ett land per grupp som vi ska heja på så att varje match blir spännande :D Snart äre sydafrika - mexiko, och ikväll är det uruguay - frankrike! HEJA URUGUAY :D

idag har jag också gjort en misslyckad resa till den amerikanska ambassaden så att jag började gråta. HAHA. Sen har jag tränat också. Och snart ska jag träna igen - dubbelpass ;)

okeJJ nu ska jag äta lite så att jag inte dör av hunger till träningspass numero dos! GOODBYE!!

förlåt för att jag gör coca cola reklam men jag ÄLSKAR SEGERDANSERNA I VIDEON (och låten!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela