yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

summering av wonderful days

Publicerad 2010-06-01 22:12:16 i Raaandom

ONSDAG (förra veckan):
tilda kommer över och vi pluggar :D jag lagar sedan mat och hon bakar efterätt - strålande hihi. Det var iallafall en splendid evening, vi borde hängt på kvällarna oftare nu när vi hade chansen innan studenten :( Eftersom tilda bor i .....ÅHUS!!



TORSDAG :
jag åker hem till tess på min sovmorgon och äter vår frukost bestående av cola i vackra glas och delitaco bollar som vi åt med bestick :D hihi med spotify såklart - typiskt yo & ta ;)
senare den dagen var vi treor på lunch hos anette (vår mentor) och det var trevligt och sorgligt...Alla sa så fina saker om löp och om alla år vi haft tillsammans, så det blev lite tårar haha. KOMMER SAKNA TREORNA OCH LÖP!!!
FREDAG:
inga bilder men aja, jag emma tess clara emil javi fredrik och jaa en massa annat folk spelade fotboll på vallen! SÅ KUL!! Jag <3 fotboll!!!!! Alltså jag skrattade varje sekund ett tag när vi spelade match mot några killar HAHA, jag hade iaf såå kul. Sen åt vi lite falaflis (haha) och på kvällen hände lite mer kuL.

LÖRDAG:
först åkte jag till Norrtälje för att springa kvinnor 4x800m på Stafett-SM! Kändes först inte kul att tävla eftersom jag tränat typ 4 gånger på 6veckor men det blev faktist roligt och vi kom trea :D (av fyra lag hihi). Sen skjutsade pappa mig till Råsunda för att jag skulle jobba på Sverige - Bosnien Hertzegovina - haha det var nice. Fick dricks och grejer, och när jag kom hem var jag så KNÄPPT TRÖTT. Blandad med den där happinessen man får när man tävlat :)

SÖNDAG:
Jag och Tess hänger som vanligt. På kvällen går jag emma linnea (SOM ÄR BACK :D) och tess och kollar på javis match på norrvikens ip. Åh det var så nice för jag ÄLSKAR JU FOTBOLL! haha. Jag och tess ska härmed börja kolla på matcher :D Det var najssss. Juste jag och lissen plugga också på vår swedish thang.

MÅNDAG:
Hela löp åker till Universitetet och packar typ 20 000 påsar till ett Vårruset lopp. Jag säger bara O M G. Så jobbigt - typ slaveri!!! Jag lyckade lose my temper x antal gånger men men. Det var kul typ en stund när jag och lelle skämtade ihjäl oss. Var typ hemma halv elva.....tröTTTT

TISDAG:
IDAG!!! Morgonjogg började jag dagen med. Sen MVG i Historia A!!! PARTY. Sen gled vi lite i skolan, och tränade som vanligt. Sen åkte alla tre-tjejer till Sollentuna Centrum och åt middag :) Wiee. Sen när johanna och sanna drog till stan gick jag mickan emma och lelle runt lite i centrum och njöt av livet. Nu är jag at home och har precis haft ett one hour talk med andra emma, märsta-emma får jag kalla henne. Snart ska jag sova så jag är pigg för en gångs skull den här veckan!!!

AHHH AND THIS WEEK IS GONNA BE EVEN BETTER :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela