yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

STUDENTEN IMORN

Publicerad 2010-06-03 23:24:06 i Raaandom

jaaaa imorgon är det dags!!!!! hjälp idag har fått foooort. Först studentlunchen, sen kötta på träningen och sen springa runt hela sollentuna-häggvik med emma (och den galna vattensprutaren jonas var med några sekunder också haha)

ahhh nu är jag iaf klar med allt inför imorgon och rätt sömnig haha. fick också en fin present av tilda<3 ahhh vad jag kommer sakna alla efter studenten. Men försöker inte tänka på det, utan att ha KUL!!! :D men det är svårt när jag vet att några av mina bästa kompisar åker långt bort härifrån sen...Men men imorgon kommer nog bli en av de bästa dagarna i mitt liv :)

<3<3<3<3<3<3<3 massa kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela