yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

life is good!!

Publicerad 2010-06-14 23:10:51 i Raaandom

okej update:
FREDAG: jag o tess taggar galet och kollar på vm:s andra match!!! efteråt typ "shottar" vi kaffe (fråga inte varför) och har fest i hennes vardagsrum haha. Efter det tar vi med varsin 2liter cola och drar till vallen för att hänga med javi och simon som är nattvakter haha. Där roade vi oss i typ tre timmar, tills jag var tvungen att ta sista tåget hem som gick vid två.

LÖRDAG: lite döööd. kollar på typ oc hela dagen. På kvällen drar jag mamma pappa till ivan, moses och shantals mottagning. Det var typ märsta reunion för mig haha. Träffade massa folk som jag gått i högstadiet med eller bara känt på något sätt :P Det var iallafall splenidid haha, hängde med min gamle barndomsvän sofia och gled runt och dansade :D typiskt african partey då det först är lugnt och stillsamt och sen typ dans och hög musik på kvällen :D gött!
en bild jag hittade på fb :P jag ser lite rolig ut haha

SÖNDAG: jag var på sayo och träffade några löpare :D wieee! ganska så nice ;) tess lyckades jag träffa på ett hörn också. haha.

MÅNDAG (idag haha): Jobbade på friidrottskolan. Jag är ensam ledare för typ 12-åriga barn som är bättre än mig på allt haha. Fast dom är bara 5 stycken :P Efteråt drog jag javi gustaf och tess lite spontant till O'learys för äta pommes frittes, dricka cola och kolla på kamerun - japan. Kamerun förlorade :( :( buhuuu. Aja det var nice iaf :D JAG HJÄRTA VM!!!

nu ska jag gå o lägga mig typ. men först ska jag googla hur man lär ut stav och spjut till barn HAHA. Idag sa jag tom fel från vart man hoppar från längdhopps-plankan. Jag ba " man får inte nudda det vita". Dom ba "eh?". Jag ba "oops?!". haha orkar inte tänka på det
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela