yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

home sweet home

Publicerad 2010-06-28 09:04:59 i Raaandom

yess!! jag har missat att berätta att jag varit i Finland i en vecka :P

I den lilla byn Punkalaidun som har 3000 invånare, alltså nästan som Rudbeck men nu snackar vi om en stad haha. Jag har typ hängt hos mostrar och mormor, träffat kusiner, åkt runt lite i närliggande städer och tränat :P Och jag får inte glömma att jag typ ätit hela tiden haha, jag blev faktist aldrig hungrig efter lunch för då var det ett ständigt ätande xD

Nu är jag iallafall hemma igen!! Men inte länge till, för imorn drar jag och akiine till Peace & Love - YEAH!!!! Vi var ju på ett kickoff- läger med Djurens Rätt ett tag sen där vi blev utbildade (eller vad man ska säga) till deras sommarturné. OCH VI BLEV UTVALDA TILL P&L!!!! Jag doog av lycka när benny ringde och sa det :D :D wieeee. det var verkligen mitt mål med den här sommaren typ :P Vi ska alltså jobba för djurens rätt, och i utbyte mot det så åker vi dit gratis, och då snackar vi om resa, inträde, boende och mat :)

Btw. akiine och jag ska vara reseledare på en festivalbuss imorn...hahah undra hur det kommer gå! Men jag gillar det, för det är som när jag helt random var konferencier på en rap och hiphopbattle, det är något som jag aldrig gjort förut och som kanske blir spännandeeeeee!!

jaja nu ska jag typ till tvättstugan så jag har rena kläder till imorn!!! seeeeyaaaaa


jag akiine och vår kusin camilla i finland:


morgondagens äventyr:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela