yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

DET BÄSTA SOM FINNS ÄR ATT HÄNGA

Publicerad 2010-06-10 14:21:46 i Raaandom

ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ vad har jag ens gjort idag? Nada! Eller jooo föressten, först skypeade jag erica och tilda i typ 1,5timme. Sen hoppade linnea in i typ 1timme (tror jag) och sen klas i typ 10minuter HAHA. Aja skype är kul, speciellt när man pratar med homies man saknar!!! (som bor FÖR långt borta)

aja. snart ska jag laga lite food, för klockan fyra ska jag på friidrottskola-utbildning...Hoppas det blir lite kul iallafall, några roliga people ska ju dit iaf :)

Hmm. Igår var jag och tess och kollade på faiks korpenmatch - men vi missa typ halva för att vi var sena som vanligt. Efter det åkte vi till centrum och var konstiga. Vi satte oss i två soffor, drack cola, åt delicatobollar och lyssnade på vår favoritmusik på tess mobil - och glodde på alla som gick förbi. HAHA kan inte beskriva hur konstiga vi såg ut. Sen träffade vi på folk helt random också, undra vad dom tänkte om oss..haha. Min och tess specialitet är ju att hänga. Som jag sa till faik skulle vi typ kunna ha kul och hänga i ett rum utan fönster haha.

här kommer en av våra nya favvolåtar, och min nya ringsignal (på min nya mobil som jag fick av wingman :D)
pusssss (haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela