yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

ÖÖÖÖÖH VET INTE RIKTIGT VARFÖR JAG SKREV DETTA INLÄGG

Publicerad 2010-12-02 19:56:56 i Raaandom

ahhh min hjärna är doaaadad. (=dödad hehe). Orkar inte ens berätta vad jag måste göra idag, imorgon, dagen efter det och BLABLA. Men det är hårt. Life's tough. Hoho. Men lyssnar på Justin Beiber och blir peppad HAHA!

Aja. Haha iförrigår var vi hemma hos Bo & Jen och kollade på Victorias Secrets Fashion show. Jag har aldrig kollat på det förut, och det var faktist lite coolt hihi. Fick lust att bli modell för en sekund, för hallå Akon var ju där och uppträdde!! Haha.

Zeeeen zå var vi på en bazketmatch igår också. Haha. Hjälp jag skriver ju inget kul i det här inlägget!! P-A-T-H-E-T-I-C!

Okej men bajs på det, nu får ni höra vad jag har att göra ändå:
- imorn
väntar "pasta-party" med laget, wieee :)

- på lördag
så har vi en tävling på hemmaplan, men jag ska inte springa för jag tyckte det var för tidigt, men jag ska såklarT heja på mitt lag!! :D Och Bo fyller ju år då, så då lär vi göra något kul!!! Och pappa också hahaha.

- på söndag ska jag gå till en grotta med min ekonomi bok och plugga.

- mån - fre: ISOLATION INFÖR FINALS. PLUGGA VARJE SEKUND PÅ ALLA MINA ÄMNEN. DOCK har vi någon grejs på fredag med laget + Naked Bikeride, då alla springer eller cyklar nakna på campus (HAHA på riktigt!!)

- lördag nästa vecka dåårrra: FÖRSTA PROVET I FINALS ----> I EKONOMI!!!!!! på en lördag.......

KUL VA. HEH. AJA DAGS FÖR PLUGG!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela