yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

holla!

Publicerad 2010-08-21 23:31:09 i Raaandom

okej superlänge sedan jag skrev!!! Känns som att en miljon saker har hänt, men jag måste banne mig rikta strålkastarna mot min löpning ;) haha.

Japp, förra helgen var det dags för JSM i Karlstad baby! Jag sprang 800m och 1500m och tog brons på båda stäckorna :D YAY! Min största skörd ever haha, plus ett nytt pers med 6 sekunder på 1500m: 4.37! Så yolanda = happy happy happy. Gött!

Idag så var det dags att springa stora SM i Falun. Nu snackar vi alltså hela Sverige! Jag sprang 800m och det gick väl okej, nytt årsbästa iallafall :) Jag hade velat knäcka till med ett pers men aja får ta det nästa år helt enkelt ;) Men det kändes iallafall coolt att springa, jag som gillar kändisar fick min dos och det var mycket publik = party!


Jag har ju såklart kirrat lite bilder också. Några från idag och sen några från förra veckan :)
emssiii<3<3
aleeeeeeeex :D
/>
hahahahah faik.

tess var på disken på dirrrrren HAHA.
PÖSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Postat av: Maryyy

Publicerad 2010-08-22 14:25:01

snygg dala häst. hehehehe OCH grattis till medaljerna!!!! GRYMT :D:D ses i usa. ;D

Postat av: guess who (det är tess)

Publicerad 2010-08-22 22:04:12

HAHAHAHAHAHA! bilden på faikie... OH MY GOD.

Postat av: yolanda

Publicerad 2010-08-25 01:05:20

haha eller hur x) och tack mary :D yay cya there!!



och tess...hahahahhaha oh myyyy gosHH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela