yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

sveriges gladaste tjej!!!!!!!!

Publicerad 2010-08-03 22:33:16 i Raaandom

jag skulle ju kunna babbla på om vad jag gjort och sånt men nu finns det viktigare saker att berätta!!!!!!!! (hahah så mobbat egentligen, men you know me lixom ;) haha)

okej två år sen träffade jag den coola mannen: Abubaker Kaki!!! Vi smög in backstage på GE-Galan i Globen och lyckades träffa min lilla idol hihi. Jag blev så chockad att jag började gråta (HAHA). Det var så knasigt att jag grät men jag blev typ tagen.

och nu - år 2010 - yolandish har mognat (aaa fast neee :P). Nej men idag när jag och sanna köttade lite intervaller på Vallen så var....jaa självaste Kaki där!! Gissa om jag dog inombords (!!!) - men jag höll masken haha. Men nu kommer det bästA:

efter passet så började Kaki PRATA MED MIG. (AAAAAAAAAAAAAAAAAH). Men iskall som jag är så pratade jag på och höll mig lugn (inga tårar här inte haha). Han frågade om passet gått bra, vad vi hade kört, på vilka tider och fortsatte sedan med att fråga om vilken distans jag tävlar och vad mitt pers var. Och sen han ba: jaa men då kan du ju springa typ 2.01 nästa år blabla. Och jag ba: "eeh aaaaa precis" och låtsades hålla med för att han inte skulle sluta prata med mig. Sedan pratade vi om hur länge han bott på löp o så hihihihii.

Jag och sanna walkade sedan iväg, som dom coolingarna vi är. Ice-cold. Haha. Och sen en stund senare när vi körde lite bål gick han förbi, och då sa vi: hej då! OKEJ DET BETYDER ATT VI HAR EN FRIENDSHIP PÅ GÅNG I MIN VÄRLD.

btw så peppade han och hans kompis på oss när vi sprang. Dom ba "go go go". Och vad är min nästa plan kanske ni undrar (eller inte)? Jo, DN-Galan. Då ska jag keep the fire alive i våran vänskap.


hahahahahahahhahahahahahhahahhahahah asså tänk om han skulle se det här. HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH ta mig med en nypa salt please :D btw check this out, liknande inlägg HAHA:http://yolanda.blogg.se/2009/june/utkast-shooo-alla.html#trackback
två år sen <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela