yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

sightseeing, check!

Publicerad 2010-08-10 23:07:29 i Raaandom

I helgen kom Linnea over för att hänga lite i Estocolmo! Efterlängtat :D Vår darling Emmsi kom också over, men tyvärr först på lördag kväll så hon missade vår lilla trip på tunnelbanans linjer ;) Men eftersom alla sov över hos mig så hade vi hela kvällen på oss att hänga :D

Eftersom det regnade så attackerade jag och Linnea tunnelbanorna för att åka runt till dom platserna som vi alltid velat besöka, så vi nötade dem en för en....haha:
VÄSTRA SKOGEN: Här var vi X-antal gånger för att byta linje ibland, men vi lämnade dock aldrig tunnelbane stationen så inget uttalande kan göras!

HALLONBERGEN: åhh älska namnet. här kissade vi bakom en buske i ett bostadsområde och jag fick en pinne i näsan så jag började blöda. (jag skojar inte det var hemsk faktist HAHA!!!!)

HJULSTA: Lite dött men är nog vildare en dag det inte regnar!

RINKEBY: Vad ska man säga?? Det är ju underbara älskade Rinkeby ju :D MASSA LÖÖÖVE ASSÅ. Vår promenad var lika fin som alltid och massa folk trots regnet = vi gillar!

FITTJA: Vill jag besöka igen!!! Kände att stället hade potential (det regnade som sagt så det var inte så mycket folk ute). Hade en rolig butik: "Ryska delikatesser"!

VÅRBY GÅRD: Potential här med! Jag ville utforska centrumet med, men vi hann inte så mycket för här började tiden bli knapp asså! :P Väldigt fin vy på vägen dit också. Värt att noteras haha.

ALBY: Jag gillar!!! Kan bli mitt och linneas nya häng liksom. Nästan samma hej-vi-har-ett-torg-med-harmoni-känsla som rinkeby ;)


sen blev vi knäppa och försökte motstå att åka vidare i fyra timmar till.

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-08-11 06:33:34

det där är ju mina jobb hods

Postat av: lillis

Publicerad 2010-08-13 21:25:24

hahahahahahahhaaaaaaaaaaaaa ja dör va kul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela