yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

efter alla gråtpartyn så är jag framme och good to go

Publicerad 2010-08-25 01:02:51 i Raaandom

då var det dags! om några timmar (först ska jag hinna sova :P) så åker jag till New York, för att sedan åka till VERMONT! gaaaalet.

jag hoppas jag inte glömt att packa något. för då blire lite jobbigt höhö! Men jag tror inte det. Aja :)

Jag måste bara berätta om iförrigår också! Då träffade jag och akiine vår bror Victor som vi inte sett på typ 7-8 år kanske :o  Jag var så nervös så jag höll på att dö innan, don't ask, men det var jag. Ville typ spy haha. Men det gick SÅ bra och jag är SÅ glad :D Har typ funnit inre frid nu. Wieee :)

Jag har också insett på ett större plan (coolt ord) hur bra kompisar jag har. Riktiga 10-poängare haha! Alla har varit så gulliga när dom sagt hej då på sina olika sätt and i just gotta say I love you all :)<3

MVH
just nu emotionellt instabila yolle


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-27 22:37:54

SKRIV MER!!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela