yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

pepp pepp pepp pepp

Publicerad 2010-04-25 21:47:23 i Raaandom

home again!!!
i helgen (fre-sön) har jag varit på Djurens Rätts kickoff för sommarturnén, i Skutskär! Jag hade noll förväntningar när jag åkte dit med Akiine, och gjorde det mest för att jag ville prova på något som jag aldrig gjort förut (min nya grej typ.) Och vad resulterade det i, hur var det???? SÅ PEPPANDE! Jag är typ Yolanda Pepparn Ngarambe som kommer ta över världen!!! Imorgon ska jag kriga med proteslistan emot pälsfarmningsindustrin i skolan (just nu är de uppe i 75 000 namn på listan :D) och försöka införa köttfri måndag på Rudbeck!!!!

Jag har lärt mig så mycket i helgen, eller alltså har jag kunnat en hel del, men den här helgen har verkligen opened my mind. Det händer så knäppa, hemska och sjuka saker i världen asså. Helt galet så att det är svårt att tro på det. Ändå så sker det och tillåts av politiker....aja knäppt iaf!!


fint va :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela