yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

MONTE GORDO - love it

Publicerad 2010-04-01 18:53:26 i Raaandom

jag ar just nu i portugal o life ar typ awesome ganger en miljon!! just nu vill jag aldrig aka hem, utan bara fa hit alla jag saknar :D det ar varmt, det ar chill, det ar traning, det ar hang med massa homies och allt ar bara wonderful. alla killar ar snygga, och alla ar pratiga o sociala haha, kan det bli battre? Jag ater tillochmed gratis lixom!

Oj nu spelar dom "the fray" har i bakgrunden. Ett live band alltsa. pa lordag aker vi till albufeira (trakigt men ocksa kul), men synd att lamna vara nya homies har :(

aja allt ar nice! och jag maste dra. PUSS PUSS haha (oj oj nan ar glad!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela