yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

min helg

Publicerad 2010-04-20 15:36:13 i Raaandom

fredag:
jag skulle lite randomly vara konferencier på ipHs (I Party Hard) HipHop Battle & Dance Jam :D Så jag drog med Tess, min vapendragare, för att hänga med mig på äventyret haha! Vi var där i totalt sex timmar,men det kändes verkligen inte som det, and we had fuuun :D Båda två var typ rädda men mest stressade innan allt började, och jag började undra vad jag dragit mig in i. Men jag gjorde det som en utmaning till mig själv - smart eller hur? Och nu ska jag och Tess bli lite mer engagerade och vara med på ipHs grejer i fortsättningen typ ;)
jag försöker dressa mig till en hiphopare, jag och tess & tillsist kvällens favvogrupp :D

lördag:
chilldag gånger 100. Äntligen känns det som! Först städar jag lite och sen åker jag och mamma till Uppsala för att typ kolla på skor till madre. Sedan shoppar vi lite på Willys haha (köper mina nya favookex haha). Plötsligt är det kväll och då kollar hela familjen på en film på fyran. Jag och pappa är dom enda som orkar vara vakna och se slutet - haha ganska typiskt!

söndag:
vaknar pigg och glaaaaaa! Springer ut på en distans på en timme och löpningen flyter på ;) sedan åker jag in till stan för att träffa Fanny (yaaaay!) så vi åker till medis till vegancaféet och resturangen Chutney :) Där catchar vi up med varandra om allt som hänt - som vanligt :P (känner att det gör ont i en punkt i halsen men pallar inte bryr mig ---> påbörjan till min sjukdom) Wieeee sedan åker jag hem och så hyr jag och akiine "Zombieland" och skrattar oss till sömns...typ :D
<3<3<3<3<3<3<3


mycket nice helg! lexitement, chill och träffa med en god vän haha :D the yolanda formula ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela