yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

gött

Publicerad 2010-04-29 20:52:22 i Raaandom

japp gött har det varit!

igår var det först mösspåtagning i skolan, sorgligt var det haha. Sen åkte jag iaf iväg med clara och williamlongboard äventyr :D Vi åkte förbi badberget längs typ världens bästa väg!! Ahh det var nice. Sen hängde jag och clara vid skateboardparken vid vallen, glodde och catched up med allt som hänt.

idag så har jag efter skolan hängt lite med tess. Först var vi i centrum (som vanligt) men sen gjorde vi vad vi hade planerat att göra: vi kollade på förhäxad haha! Alltså jag ääääälskar den serien, den är bäst!! Men jag hinner ju aldrig se den eftersom jag inte brukar vara hemma vid den tiden på dagen, men nu när jag inte tränar så har jag ju massa extra tid. Så det är det enda som är bra med att inte kunna träna......åh JAG VILL SPRINGA!!!

kommer bli knäpp snart. Igår sprang jag upp för trappen och var typ i extas..haha addicted to running typ.

nyss kollade jag o mamma iaf på den andra serien som jag följer: true blood! Kudos to svtplay asså ;)
aja nu ska jag kolla på "the city" med akko, oj en till serie jag följer. Haha jag som aldrig kollar på teve men nu lyckas jag namedroppa tre serienamn i ett inlägg :P

aja, farewell! Här kommer en annan härlig låååt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela