yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

en riktig näringsbomb!! <3<3 haha

Publicerad 2010-04-19 16:43:30 i Raaandom

idag har jag varit hemma från skolan eftersom jag vaknade med väldigt ont i halsen...inte kul! Men men, några saker är bra iaf:

+ jag fick chilla och typ rehaba mig själv, har känt mig lite sliten på sistone.
+ jag lagade egen mat och slapp vara näringsbristad_tjej_91 ;) jag åt denna favorit med quinoa:
åh det var en upplevelse haha, jag känner mig stark igen!! :D

Kommentarer

Postat av: Emsi

Publicerad 2010-04-19 18:27:32

saknade diig i skolan<3

Postat av: olanda

Publicerad 2010-04-20 14:01:37

saknade dig med!!<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela