yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

TORSDAG

Publicerad 2009-10-29 18:24:31 i Raaandom

det är invigning på vår nya mac idag!!! wohooo första gången jag skriver här från vår nya laptop...haha jag är så stolt över den!! eller först hade vi den vita, men sedan sålde dom den här silvriga som är lite nyare för nästan samma pris så då bytte vi den, vilka fyndare va?;)
aja idag var jag på stan med mickan :D haha det är så kul för vi träffas typ varje dag förutom på helger och lov - och ändå så träffas vi nu på lovet som är den enda gången vi inte ses på året typ haha. Ja det var iaf superkul - oväntat? nej :p
nu ska jag iaf göra nytta!! Söka till en miljon skolor i USA och svara på mail som jag borde gjort för länge sedan!
Sedan ska jag förhoppningsvis plugga om jag finner den kraften.....
Akiine har förövrigt spelning som vanligt (hon har typ turne i veckan) och hon spelar ikväll på Högkvarteret på Söder. Too bad i couldn make it :/ aja!!
lets get to work!!!!!
woho jag tog kort på mig själv i datans "photobooth" - yeah jag är så cooool....hehe

Kommentarer

Postat av: therese

Publicerad 2009-11-09 16:15:41

ooohhh, snygg bild :) hehehehehehehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela