yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

TJENNNNÄÄÄÄÄ

Publicerad 2009-10-13 22:17:40 i Raaandom

shooo breeeeee...haha :)
jag började säga så på skämt men har det fastnat så jag säger så hela tiden!
haha det är ganska kul när folk ba ehhhhh, whats wrong with shoo bre EGENTLIGEN lixom ?! :P

aja igår hade akiine spelning i uppsala så jag var såklart där (även fast jag borde pluggat biologi..)
och mona fyllde även år så det blev dubbelt så kul!
så det blev lite party i det där caféet vi var på för massa av monas homies kom dit, och akiine bjud på en extraordinär spelning ;)

men jag ska gå och lägga mig tidigt idag! så här kommer ett klipp på akiine från en annan spelning:
(SPOLA TILL TYP 0:45)



hon gör en cover på KC & The Sunshine band -yeah!
(alla andra akiines låtar är hennes egna höhö)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela