yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

SÖMNIG BRUD!

Publicerad 2009-10-14 21:53:31 i Raaandom

hjälp jag typ somnar här...haha men jag håller mig vaken till true blood :P

varför är jag så trött?? aja idag har jag inte gjort så mkt.
haft projektarbete till tjugo i fem typ och sen åkte jag hem och dog lite. f
örsökte plugga hehe men sen så kollade jag och akiine på the hills & the city istället haha

oh en rolig sak! vi provade NT-dräkterna idag i skolan! haha inte världens vackraste men men ;)

jag har inget vettigt att skriva! så då ska man sluta,

bye bye


jag & akkoooowww i måndags! vi var på ett coolt ställe med supercoola väggar...haha :)



mona som fyllde år!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela