yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

SHOOOO BREEEEEEEEE

Publicerad 2009-10-23 18:30:53 i Raaandom

tjennÄ!

här kommer snabb update:

z-dag = onsdag: jag + mina sistaahs som består av mig, tess och clara chillade galet..haha. Nej men vi åkte till kista för att fynda billig CSN bio, men fame gilldes inte i kapet, så vi dog på ett café och snackade deep talk istället. Fett djupt det blev asså XD Jag kom fram till att meningen med livet är att hitta det man känner passion och älskar och göra det!! Typ som att akiine älskar musik och ska bli artist och följa sin dröm, och verkligen uppnå det. Och att t.ex jag följer mina drömmar, som inblandar löpning som ni nog vet ;);)
"Follow your dreams" helt enkelt.

torsdag : jag, akiine och isaac åker till dansens hus i stan och ska på träning till statist rollen vi har till på fredag (alltså idag). Det är det knäppaste jag gjort och jag berättar allt vi ska göra ikväll, imorgon (fattar ni meningen?). Det var iaf superkul och alla andra statister är sköna som man säger :)

fredag: idag är alltså the night! Invigning för dansens hus, och jag har premiär på scen!!!!
såhär förklaras det på facebook:
20.30-21.30 Stora scen
RODRIGO GARCÍA “APROXIMACIÓN A LA IDEA DE DESCONFIANZA”
García är spansk dramatiker och regissör som gör något av det spetsigaste, farligaste, mest provokativa och vackraste man kan se just nu.
I “Aproximación a la idea de desconfianza” ingår bland annat pas de deux med hönor, kroppar insmorda med honung och en hel skock blodiga människor i en hög på scenen.

HAHAHA!! gissa hur mycket jag skrattar när jag går av scenen!!!! aja
sen blire after party också = fett nice :D

nu måste jag packa ombyte efter showen och allt!
CYA

HÖSTLOV - yieeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy



DET HÄR ÄR DET SOM JAG SKA VARA MED I! OBS!!! JAG SKA ICKE VARA NAKEN SOM T.EX ...HON Är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela