yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

pers med 2 minuter på hässelby loppet idag - yeah!!

Publicerad 2009-10-11 22:15:15 i Raaandom

Tjohejjjj!!!
vet ni vad som skedde idag!! pappa köpte en ny data (äntligen), och det blev ...parampampaam - en mac!
jag är imponerad över vår familj haha xD
för första gången så är vi moderna!! wioho haha.
haha pappa tycker det är bra att akiine och jag blev uppspelta - han ba: det är en bra reaktion som visar att vi inte är bortskämda med materiella grejjer. haha. datan är super snygg också haha :P

jag har ju också sprungit Hässelbyloppet idag! 10km, och jag kom trea av alla motionärer - coolt haha.
Typ trea av 1050 :P fast det var ju också motionärer (som kanske inte tränar så mkt som vi gör på löp höhö)
Jag gillar sånna där långa lopp, det är kul att njuta eller kötta förbi massa folk! Speciellt männen - då känner man sig proffsig ;)

gårdagen hos johanna var kul! Speciellt när vi breakade till tTtTung musik och när jag blev förnedrad av alex när hon slog mig med sin polis batong...hahahaha.
sa jag att jag var utklädd till rosa polis? haha det var nice.


bild från när vi åt middag


sen träffade jag helt random emma på sollentuna station!!!
otippat gånger 50 och jätte bra!

jaja nu ska jag gå!!
freDDDDDD på jorden (hahah :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela