yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

MM DAGENS LUNCH: TOFU, GLASNUDLAR OCH MASSA GRÖNT! PLUS MAMMAS BROCCOLISOPPA. haha jag vet att säkert ingen tkr detta låter gott :P

Publicerad 2009-10-10 14:22:03 i Raaandom

morning!!
eller det är typ inte det...men ändå :D

jag ska om en sekund äta lite mat, och sen ska jag följa med mamma och pappa till barkaby (pappa ska förhoppningsvis köpa en ny data - woho! så vi slipper dom där apostlahästarna höhö)
Efter det ska jag hem till Alex - och vi ska sen hem till Johanna som ska ha typ middag och grejs.
Dresscode är superheroes vs. skurkar - haha det ska bli kul ;D

igår var det Z-dag = niiiiiice!!! Jag åkte till stan med Akiine och gick på vår "söder runda", som är typ gryningen-goodstore och små butiker i närheten. Där finns massa vegan grejs så det är kul att shoppa loss där haha.

Sedan åkte jag hem till Fanny och hängde där lite innan hon skulle åka iväg och träna.
Tillslut var jag hemma och workade på att få bort mitt halsont.......imorgon är det Hässelbyloppet så jag har försökt att vara lugn och stillsam (misslyckats totalt) hela veckan och typ inte anstränga mig så jag får bort det...
aja om det gör mini ont imorn springer jag ändå!
För hey - jag kan ju springa sakta och njuuuuuuta hiih :D




fredddddddd

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela