yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

känner mig faktist lite hungrig nu asså

Publicerad 2009-10-16 18:46:47 i Raaandom

yoooooooooooooooooooooooooooooooooo.

snart kommer ett gäng knäppisar hit och just nu har jag inget att göra medans jag väntar..................................

hm. imorn så blire iallafall tjurruset!! det är en tävling som löps (haha "löps") i 10KM galenskap!! Typ våtmark, 90gradiga backar (höhö) och jobbig terräng lixom. Jag lelle och hennes kompis Frida ska springa tsm - det kommer bli gött haha.

(oj jag läste nyss igenom min text och jag skrev "blire", det är typ lelle språk! haha hjälp xD jag skriver aldrig blire..haha)

jag längtar föressten till maj!! För då är det vår skiva - woho part-t-t-tyyyyyyyyy :D
Då har vi också nästan "precis" kommit hem från träningslägret i Portugal som också kommer bli typ su-u-uper duper kul! ahh h h det är skönt att tänka på våren haha.
Men jag gillar hösten också. Det känns trevligt just nu lixom, haha. Snart ska jag vara statist på en dansfestival, och sen har akiine massa spelningar, och sen kommer Tegan and Sara till Sverige och sen NT-veckan & NT-festen!! Snart är det höstlov också - ohhh då ska jag njuta och typ leka haha. Oj jag gillar verkligen hösten faktist!! Jag minns förra året och då var hösten vild haha - vild på mitt sätt dåra ;) Jaaa, all I can say is that the future is looking good haha :D

jaja. nu ska jag sluta skriva och typ göra nåt annat i min väntan!

kanske äta? haha

seeeYa (observera början på framgångsutvecklingen på styckeindelning osv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela