yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

FETT TRÖTT

Publicerad 2009-10-24 20:52:04 i Raaandom

ahh jag somnar typ. jag har varit halvdöd hela dagen förutom när jag gick på promenix med mamma & akiine.
men en sak som är nice är att vi har 86%chokladen hemma- mmmmmm den är så god med te asså!

igår var iaf väldigt kul! Först håller alla på att somna i logen innan vi ska upp på scen - jag var dödligt trött!
Mitt hjärta började dunka i typ 360 precis innan vi gick upp på scen men sen gick allt superbra! woho jag debuterade som en cool arty statist haha!!
sen vare feeeeeeeest. haha :P Yolanda blev = pigg. Jag, isaac, akiine och en annan tjej (jag lärde mig aldrig namnen på nån :O) fick i uppgift att starta dansgolvet. Haha vi var ensamma där och breakade först men sen joinade några andra snubbar oss (jag vet inte heller vad dom hette) och så dansade vi i flera år! För när vi skulle gå ut "och ta luft" märkte vi att vi dansat i 2 timmar..haha.
Sedan tog typ "ÖSA kollektivet" över och då spelade de upp massa musikvideos på duken som man skulle härma. Haha bästa evver!!!!! Alla blev galna och roligaste var när vi skulle härma kate bush! Efter en stund märkte vi att alla andra satt och kollade på i trappan - helt fullt!

Stället var förövrigt fullt med typ stylish trendish people. Nivet killarna med rutig skjorta, liten mössa på huvet, cool frilla och boots med en liten ölflaska i handen.  Ni fattar? Och såklart rökte typ en miljon av dom. Jag gillar den kläd stilen och dom brukar vara snygga haha men det verkar som att rökning hör till deras image - samma sak med tjejerna, det tycker jag är synd för då måste jag hålla andan när jag står vid dom hahahaa. det är typ ett löparfenomen att hålla andan (har aldrig stött på det förut förutom med löpare haha) too bad cuz your lookin good hah!

aja nu ska jag gå och äta! imorn ska jag vara pigg och då blire roadtrip till klättringscentret med backman! woho :D

the hills & city med akiine nästa!

Kommentarer

Postat av: Tilda

Publicerad 2009-10-26 07:45:22

ahhahaha vet du vad jag just märkte att du skriver jämt om hur trött du är varannat inlägg heter ju trött brud o så hahaaahaah

Postat av: yolanda

Publicerad 2009-10-26 22:51:30

hahahaah ojjjj

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela