yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

FETT PIGGG :D :D

Publicerad 2009-10-26 22:50:48 i Raaandom

haha tilda märkte att jag alltid är trött i mina inlägg, och det är sant!!haha jag spanade in mina gamla inlägg och blev lite chockad - jag behöver verkligen sova mer!!!!

idag har varit en rolig dag :D först gav jag gratis kramar på stan med massa nytt folk som clara dragit ihop - superkul! Jag skrattade i typ timmar...haha måste göras om!
sedan gymmade jag med backman = fett nice! och sen var klockan plötsligt mycket och nu ska jag sova för att vakna upp till ännu en spännande dag!!!
wohoooo jag älskar lov :D :D

igår var jag föresten och klättrade i 4 tim(:O:O:O) med backman!! jag lärde mig säkra !! woho vi ska återvända dit i veckan o ta grönt kort!

nu ska jag sova tror jag haha BYE BYE



collaget som clara fixade från idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela