yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

BLABLABLABLAAA haha

Publicerad 2009-10-28 13:36:57 i Raaandom

wieee igår var en rolig dag med haha.
min födelsedagspresent av alex & johanna var att de skulle bjuda mig på lunch + bio "en kväll jag aldrig skulle glömma" haha. men eftersom akiine skulle spela på kvällen så körde vi en lunch + bio! Lunchen var MmmMMmmm supergod- för det blev sushi buffé!! Vi åt på Mongolian Barbeque (äre inte där alla äter middag haha?) och jag dog i sushi överflöd, fast jag åt samma hela tiden haha den med avokado :D
Sedan gick vi på bio och såg Fame, jaa den var väl helt okej, men ingen höjdare som vi trodde den skulle vara!
Ja iallafall det var en lyckad present :D

Sedan på kvällen mötte jag upp Fanny, Isabelle och hennes kompis Sanna från gbg :) Akiine hade spelning på Clarion Hotel och jag tyckte det var en utmärkt plats för Fanny att se akiine spela för första gången för Fanny är en kvinna hahah och Isabelle med!! Aja det var nice och väldigt lyxigt och det fanns tom en butik i toaletten...:P Sedan åkte vi hem...och idag har jag varit trött....som vanligt (inte bra asså!!)

jaja snart ska jag åka in till stan. Jag och Johanna (nu snackar vi om en annan johanna, alltså olsson ;)) ska åka och lämna pengarna till skivan (hoppas ingen rånare läser det här och attackerar mig nu). Sen ska jag på träning med Tureberg på vallen.

nu ska jag äta för att jag är hungrig!
och förövrigt har akiine ännu en spelning idag - denna gång i farsta, men jag ska ju träna så jag kan inte komma...haha undra hur många spelningar jag varit på egentligen??

BYEBYE


här är fler bilder från i måndags!! snodda från facebook höhö






sluuuuut


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela