yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

tjeeeenNNNNNNNÄ

Publicerad 2009-11-14 18:02:08 i Raaandom

hej svej!!!!!!
idag har jag sprungit snöfemman, det gick väl okej, eller jaaa jag sprang ganska mycket saktare än planerat men men haha.
Jag har även upptäckt hur en friendship på facebook kan vara såååå fel. hahahah. Har tänkt tanken "men vaaa, han addade ju mig på fb då borde han ju veta vem jag är???" när jag snackade med en snubbe idag som jag tydligen bara TRODDE kände mig...hahaahh så kul xD
Om en halvtimme åker jag på ett tåg till staaaan. Jag, akiine, isaac, mona & térese ska först på pizzerian med vegan pizzor (:D :D) och sen ska vi kolla på 2012 på bio!!!! YEEEEEEEAH fett tagg inför filmen haha jag älskar "jorden går under filmer" haha! Sen ska william och hans homies med också tror jag...aja det ska bli najs och se 2012 i en fullsatt bio salong ;) yeeeeah jag gillar sånt
jajajjajjj igår var jag ledig = bästa evver :D
pappa är ju också i uganda..känns knäppt! Men vi pratade senast igår :D
hahahaah alla ser knäppa ut men det här var efter jag varit statist, när vi hällde "blod" och allt XDXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela