yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

på löööööööööööööööööööööööööp

Publicerad 2009-11-06 12:07:02 i Raaandom

shooooo breeeeeeeeeeeeeeeeeeee

sitter här på lelles rum och fördriver tiden, trackar henne med musik som jag gillar haha.
Jag väntar på att kvinnan Johanna kan bli klar så hon kan lära mig nt-dansen, sedan klockan två börjar min första lektion...och enda - yeahhh:D

Idag har vi köttat i väsjöbacken - jag doog det var jobbigt! Men jag gillar när vi tränar där för man kan inte undvika att ta ut sig som en galning!

aja här kommer min favoritlåt på radion på tillfället, akiine ropar alltid på mig när den kommer haha



nu ska lelle dammsuga så jag ska hetsa johanna haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela