yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

ojojojojoj

Publicerad 2009-11-07 23:13:04 i Raaandom

vilken mäktig snubbe....mäktig video




ahh michael jackson är typ min idol nu, eller nåt mer! ....hmm...inspiration!! eller typ förebild! ahhhhh. jag akiine mamma & seija (min moster) var och kollade på "This is it" idag, där man får se repetitionerna till Michael Jacksons sista konserter!!!!!

jag satt seriöst och grät för mig själv i början av filmen. Jag började bara tänka på hur bra han var och grejjer och att jag och säkert typ100 miljoner fler människor aldrig uppskattade eller insåg hans storhet när han levde. Och att allt bara handlade om hans privatliv och utseende. Usch.

Killen är grym!!!!!! Jag stalkar lite på youtube nu och kollar på massa live grejjer från honom - fett mäktigt!



cool kille gånger 150

sen grät jag lite på tunnelbanan efteråt och triggade akiine med ..haha
sen gjorde vi gryningen -->goodstore rundan as usual, och sen åt vi på en pizzeria som har
VEGAN PIZZOR!!!! MMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

////////seyaaaa

michael jackson var tuffaste killen evvvvver

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela