yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

monday monday mondaaaay

Publicerad 2009-11-16 11:17:00 i Raaandom

shooooooooooooooooooooo.
idag börjar jag efter lunch = fett naaaaaajs :D :D
I lördags skulle vi ju äta på en pizzeria - men degen var slut på tevere som stället heter så vi ba whaaat?
MEN DÅ gick vi vidare och tillslut hamnade vi i en jamaicansk resturang/café/skiv affär!!! Det var fett, och vi fick speciallagad vegansk mat: callaloo som typ är släkt med spenaten eller nåt haha. Sen drack jag en ananasläsk (interesting I know) och så satt vi och pratade om vad vi var för frukter och insekter....hehehe xD
Jag blev en citron av isaac, sen blev jag även färgen gul (yeeaah dream come true), jaa det var kul iaf!
Sen såg vi 2012 - yeaah den gillade jag! Lååång och spännande! Massa folk man kände fick jag syn på senare :)
.
.
.
igår sov jag först i ett år och sen dog jag framför teven. Men tillslut tog jag tag i mig själv och cyklade ut på en cykeldistans haha - jag hade alternativt på schemat ;)
Sen drog jag hem till Isabelle för vi skulle hänga och plugga lite. Det var länge sen jag var hos henne - hon bor i märsta ibland - och hennes mamma kom in med te till oss och det var mysigt :) Plus att jag hängde med min bästa homie gjorde ju allt bara så bra!
jag kanske borde duscha nu så jag slipper stressa till tåget som vanligt!!!
söt isabelle!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-16 17:14:37

heeeeej yolanda :D hihh

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela