yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

idag ska vi rocka loss!

Publicerad 2009-11-20 15:32:39 i Raaandom

Yööööw!
Ikväll ska jag och Isabelle på rockfest!! Yeahhh, fast det är inte en fest höhö xD
Utan vi ska på "Rotebro rockfest" där Clara ska spela med hennes 2 band - så det ska bli fett! Som vanligt ska jag och Isabelle passa in på pricken ;P Jag gillar faktist inte ens rock så mycket men jag övertygad om att claras musik kommer få mig att rocka loss!!!!

Så jag sitter här och laddar upp med lite RnB haha, nej men Timbalands nya är suuuper :D
idag har jag förövrigt dött på ett wetwest pass och haft en lektion där jag nästan somnade av trötthet! Men nu är jag hemma och pigg igen och lyssnar på musik! wieeee

imorn blire att kriga mot tröttheten för jag & Clara ska vara volontärer på WINTERJAM på Stadion från klockan 10.00!!!! ahh vi ska vara värdinnor - kommer bli a w e s o m e

japp japp! lyssna nu på låten banne mig. hej daaaaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela