yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

FETT GLAD KVINNA /jag blir distraherad när jag borde fokusera/ jag vet inte varför jag skrev detta inlägg

Publicerad 2009-11-19 20:41:44 i Raaandom

hej hej hallåååååååååå
.
sitter här med vår mac (yeahh haha i l o v e it) framför teven och chillar...hihi. Nej men jag ska snart ta mig själv i "kragen" och gå och öva på min pianoläxa.............fast egentligen borde jag inte vara så anti pianot för det är ju jag själv som väljer att ta lektioner :S så jag är lite knäpp bara! Jag tycker bara det är lite jobbigt när man får en ny låt i läxa för då är det svårt i början...hehe nog om piano babbel!!!
.
.
wieeee idag flög jag fram på intervallerna - that's a nice feeling! Sen så längtar jag till fredag lördag söndag måndag! haha naaaaajs :D Mycket skoJJJ ska hända och jag längtar tillochmed till nästa minut, och till klockan nio ikväll haha jag längtar till allt för allt är kul!!! jag har kommit in i "lajf is gooooood" och "nanananana det går bra nu" typ. Fast till helgen är jag om möjligt extra exalterad haha
.
wieee. ska kanske gå och plugga fysik med denna glädje (haha det händer inte ofta). Jag känner även att jag inte skriver något vettigt (fast det gör jag väl aldrig???)
.
.
blablablabla nu ska jag göra nåt annat!!!!!
tilda den knäppisen, våra mission måste tas upp igen ladey!!!

fick lust att lägga upp min pianoläxa, det är Bellas Lullaby från Twilight :P:P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela