yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

BIBELINLÄGG OM HÄNDELSERIKA DAGAR MINUS SÖMN

Publicerad 2009-11-24 20:42:43 i Raaandom

TJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
hjälp vilka roliga dagar jag har haft, nästan för mycket haha


LÖRDAG: jag och Clara är volontärer på lg winterjam på Stadion och jag vill inte använda ordet sjukt, men det var sjukt kul!!!!!:DVi var där i typ 100timmar men det kändes det verkligen inte som, ohhhhhh det var iaf super duper awesome och jag kan inte skriva ner något bättre än det :) Det kändes ganska nice när vi var i VIP Loungen ;););) OCH stötte på bekanta hehehehe ;);) Sedan åkte jag hem till min moster Seija i Trånka City som hade bjudit oss dit, och där mös vi haha och kollade på film typ - jag somnade iaf dödstrött

SÖNDAG: Vaknade och min plan var att träna direkt innan jag och Johanna skulle mötas i skolan och måla våra NT-dräkter, men jag var så himla trött och hade glömt massa träningsgrejjer så jag dog framför teven en stund....
Sen åkte jag iväg till Sollentuna och vi målade och målade. Sen körde (ohhh körde:D) Johanna oss till Stinsen och jag kirrade shorts höhö när jag kom hem var klockan mycket och slutade med att jag började träna 20.00 och åt middag 22.00 - somnade i hypermode av maten

MÅNDAG: Vaknar 05:45  som en zombie.....MEN DET ÄR JU ÄNDÅ NT-VECKAN!!! Skulle vara i skolan 07.00...Var knäpp med alla naturare & tekniker och attackerade miljarder rudbeckselever med NT-tidningen haha det var superkul :D Sedan kom malin på att göra en z-ruta (Zzzov ruta), så vi skapade en och dog där...Sen sprang man runt hela dagen och var allmänt knäpp!!!! Tränade i hets-mode och sedan dansträning!

Sedan vare dags att åka in till stan med Térese och Akiine och gå på Tegan and Saras spelning på Debaser Medis!!!! BÄSTA EVVVVVVVVER! Dom var sååÅååå knäppt bra och det var najs för dom snackade mellan låtarna också :):)Efter bästa konserten på jorden stannade vi kvar lite för att breaka down och skratta ihjäl oss....Väldigt magnifik kväll alltså :D .....kom hem med tåget 01.00........

TISDAG: Jag vet inte längre om jag är human när jag stiger upp på morgonen.....trött trött trött. Sover på tåget till skolan. Är på historian i typ en sekund och sedan rep rep rep till NT - showen. Efter lunch så äre NT-FÖRFEST I CAFETERIAN!! Hahahaha...roligaste evver typ!!! :D Det var så najs att break it down i cafeterian med galna barn, höjdpunkten var väl när jag ledde ett tåg genom cafeterian....:D Sedan gick brandalarmet.....tråkiiit men vi var glada ändå. Sedan vare träning i Sätra. Jag och Sanna köttade igenom ett hårt pass och jag är fett stolt! CREDD TILL OSS!!! Sen dog jag........gick in i dvala och är det fortfarande

ska gå och lägga mig senast 22.00!!! Imorn ska jag vara pigg pigg pigg


jag är knäppt trött men knäppt glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela