yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

yo yo yo yolandish

Publicerad 2009-02-08 18:54:31 i Raaandom

jag får inga kommentarer, men jag fortsätter att skriva haha!

denna dag har jag då tävlat i sätra! jag sprang 1500m i B-finalen och jag vann den wiho :D Ett litet pers också så det var nice hihi! mmmmmmm och nu mår jag lite illa. för jag o mamma köttade en liten kaka nyss och jag dog sen. haha asså kak-attack!

men iaf, ikväll ska jag och tilda metrostations spelning på debaser! woooooooooooh :D:D det ska bli superkul!
jag är excited!!! jag har inte lyssnat på dem så länge egentligen, och första låten "shake it" som kmr på MTV nu, hörde jag i Rwanda i somras. Ni trodde inte att rwanda låg före sverige, va va va? haha skoja :)


EYYYYY BTW akiine & térese var på Familjens spelning på debaser igår och dom stod på gästlistan!!!!
kul att man är under 20. kul kul kul.
och hon såg min man. kul kul kul och han trodde säkert jag var hon eftersom han glodde hahahahaha

så nu borde jag egentligen gå och typ göra nåt ..haha för tåget går snart.
ahhh för att få er att tagga till (som jag är XDXDXDXD) lyssna på dessa ! ihhhhhhh det ska bli så spännande...!!!
jag gissar på att det kmr vara färgglada emosar där, (jag menar inget negativt med emosar) och jag passar väl in i min emo frilla. hahahaha


aiiight, nu ska jag gå och skapa fred (haha)
peace
 

Kommentarer

Postat av: pacman

Publicerad 2009-02-10 14:20:33

haha, mitt lilla emobarn XD du e såå duktig som vann B-finalen! fast hehe, du dog efter en "liten" kaka XD hehe XD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela