yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

DET HÄR SKREV JAG I TISDAGS www.myspace.com/akiinemusic

Publicerad 2009-02-12 22:06:51 i Raaandom

aaaaaaaaaah. jag läste nyss en bok där det står att man inte ska klaga. för det hjälper inte och är heelt onödigt.
men jag ska bara synda lite genom att säga: jag har ont i halsen!!!!!!!!!!!!!
gråt med mig!

såja. det var det.
hur var metrostation då yolanda? (jag leker shizo)
joooo det var najs :D:D meeeen jag och tilda tyckte också att det var lite patetiskt eftersom konserten höll på i typ 35 min!! :O:O Men vi har kommit överens om att det var jättekul ändå så länge det varade hihi :D
men summan på kardemumman = kul kväll med massa glada och galna emosar ! XD

vad gör du nu yolanda?
jag sitter och dör framför datorn med glass :D

vad ska du göra imorn?
livslustdag i skolan och jobb väntar!

vad ska du göra nu?
äta mer glass!!! och lyssna mer på akiines nya låt "yes i am detective" på myspace.com/akiinemusic :D:D
lyssna ni med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela