yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

wawawawawawazzup

Publicerad 2009-02-07 19:23:06 i Raaandom

ahh.seriöst! jag som typ lagt ner mitt yrke som stalker (förutom när pappa bad mig leta upp ägaren av ett busskort han hittade, som jag också gjorde höhö, vi tyyyyyp kände varann)
aaa men tack vare facebook så behöver jag inte ens leta, allt bara ploppar upp. KUUUL.
hahahaha asså egentligen borde jag bli glad. men icke sa nice. för jag vill inte få reda på saker så här. 
HAHAHAHAHAHAAHAHAH whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy...
hahah skoja bara. det är kul att skämta när ingen fattar.

men iaf. igår hade akiine ännu en spelning. Denna gång i Uppsala så eftersom det är lite långt och knepigt dit så fick jag akiine och liz skjuts av mamma.
ahh världens mysigaste café! asså skoja inte. VÄRLDENS VÄRLDENS VÄÄÄRLDENS och det var superbilligt!!!!!
jag och liz köpte två läsk (sockerdricka & champis för er info, sockerdricka = pippi) och två kladdkakor, FÖR DET TOTALA PRISET AV 34 KR! jag <33333333 café genomfarten haha.
aja det var coola barn där och vi hade det jättetrevligt, det var kul att ha lite kvalitetstid med liz 8) och akiine var jättebra :D
sedan spelade jag munspel hihi. bra kväll!

idag valde jag hälsan före jobbet.
och mer vågar jag inte säga haha. jag säger inget mer nu. hihi. hej då


ps. jag o tilda kirrade biljetter igår till metrostation :D:D:D

AHAHAHAHAHAH KOLLA JAG HITTA PÅ YOUTUBE OM AKIINE http://www.youtube.com/watch?v=U2ZKLgka3dw !!
men iaf här kmr en låt av henne:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela