yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

INLÄGG TILL AKKO

Publicerad 2009-02-25 13:20:30 i Raaandom

hmmm jag funderar på att eliminera (fint ord va?) mina långa texter, och göra inlägg med kvalitet !
Då kanske det jag skriver skulle tas på allvar haha! Typ låtar jag lägger upp!
Jag borde starta en musikblogg :O haha egentligen borde akiine starta en, för det är hon som introducerar mig till all musik jag börjar gilla!
oh jag kan göra en tribute inlägg till akiine!

det är akiine som hittar bästa musiken! Som muse, keane, tegan&sara, tom roshental och lykke li o massa mer som jag nog inte funnit själv. Minus dock på att hon inte förstår det unika i BackstreetBoys (som typ ingen annan gör heller...men men haha)

som ni vet är hon min sister, och en musikalisk kreatur (oj vad fint språk jag använder haha),
jag gör mitt bästa för att sprida hennes musik, så det är därför jag är jobbig ibland och gör reklam lite everywhere.
WWW.MYSPACE.COM/AKIINEMUSIC
Akiine är knäpp och det är kul. haha. Nej men alltså, om vi tar ett ex. jag kom hem en kväll efter att ha varit på en spelning på ett ställe som heter reactor och ba: akiine! vi kan ha en bastumaster spelning på reactor!
När jag sa det till mina kompisar tog ingen mig på allvar, och ba hehe, men akiine direkt ba : JAA!
Och det är det som är så bra! Akiine är knäpp! Vi kan bara göra saker. Och hon är ändå knäppast av oss båda egentligen, för det var ändå hon som kom på låten "sitter i min bastu" ensam hahahahahahahahahah.

Det är kul för nu börjar hon ha många spelningar! Jag har väl varit på varje och det är kul varje gång! Fast jag blir alltid nervös för henne fast nu börjar det släppa hihi!
Jag kommer ihåg när hon vann talangshowen och jag blev helt knäpp och började gråta hahaha :D
Jag blev så glad och jag kände stolthet, haha :P

På fredag har hon spelning på Sockerdricka, men jag får inte gå (för pappa dåra, eftersom 100 anledningar tydligen). Det skulle varit så kul, för isaac ska dansa och beatboxa till hennes nya låt och grejjer! Ahhhh. men men det kommer fler gånger, jag ska vara positiv :D
AJA, jag borde duscha nu för snart ska jag till stan!

                                                              
  AKIINE AKIINE AKIINE AKIINE AKIINE AKIINE AKIINE

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2009-02-28 10:51:08

BB är ju nostalgi <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela