yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

heyyyyy'alll

Publicerad 2009-02-01 22:13:17 i Raaandom

heeeeeeej folks!
Jag kom på nyss att "oj jag kanske borde blogga", så här är jag!
oj hjälp det var en vecka sen jag senast skrev, men jag hade ju min mördarvecka med 3prov (!!)
Naturkunskapen gick bra - yiha. Fysikprovet pluggade jag en timme på = bajs. Men till biologiprovet köttade jag o david till två kvällar i rad, och även fast det var galet mycket och svårt så gick det ändå okej. High five på den!

Vad mer har jag gjort. Nej, jag har haft en no life vecka haha, nej men hallå 3prov på 4 dagar = inte superkul.
Lägg till mentala guiden (plus att jag jobbade på den där dagen som skulle bli den 5:te men vi var lediga på måndagen så jag räknade den inte :P)
jag snackade med isabelle nyss, och vi var tvungna att PLANERA när vi skulle träffas. Som blir om 2v HAHAHAHA.
såå mobbat. plus jag o pacman, och där blev det höstlovet = skam.

MEEEEEN för att avsluta dödens vecka, så har jag haft en riktig löparhelg!
Jag tävlade både igår och idag, och höjdpunkten var då idag då jag sprang 800m på det nya perset 2.14!! :D:D yiha!
hjäääääääääääääälp. det var lixom "årets mål" jag krossade. party gånger miljoner!
seedan åkte jag mamma o pappa till naturkompaniet, och köpte min gula fina ryggsäck! ahh. vacker syn!

denna vecka har jag även varit ledig från jobbet, men imorn börjar jag igen! och jag har nu rekryterat både julia och fanny :D och lelle har precis börjat jobba där med! wiiiie roliga barn på jobbet!


FÖRESSTEN! jag o lelle fick våra munspel från alban! ohhhhhhh jag äälskar mitt munspel!!
jajajajaj nu ska jag behärska mig och inte skriva mer, nästan inlägg ska jag göra kort och intressant!

här kommer en låt som jag lyssnar på när jag äter frukosttttttt  "huvudet i sanden" - Familjen





cyAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela