yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

nämen, kan detta verkligen vara sant! en uppdatering lixxx

Publicerad 2009-02-02 22:17:39 i Raaandom

yooooooooooooooooooooooooooo!

lång dag idag som vanligt. gick  hemifrån 07.11 (!!!! vad offrar man inte för emma ibland haha) och kom hem 20.00,
och det är FÖR ATT JAG GÅR I SKOLAN. jag har alltså inte gjort nåt annat.
men sånt är livet när man går i skolan, tränar efter skolan och har mentala guiden.

ja ja! inget ältande här!
 nu när jag kommit hem har jag hunnit äta (middan som alla på löp njöt av vid halv sex), bli arg så att jag skrek och fick ont i halsen och hjälpa pappa att beställa böcker på internet....haha mucho intressant.

nu ska jag till köket och doppa min 86%choklad i té = supergott. kanske prata med akkko om vi inte är arga...hoho 8)
sen ska jag sleeeepa.

IMORGON FYLLER FANNY 18!! :D:D

tjenNä

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela