yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

JAG SKA GÅ O SVIMMA I KOMA NU :P (JAG ÄR SJUK)

Publicerad 2009-02-15 15:17:02 i Raaandom

heeyyyyy'aal!
jag är sjuk. som sagt. och jag har blivit van med att ha tråkigt. att vara sjuk = ha tråkigt konstant.
jag vill typ hoppa ut genom fönstret till en bra låt...hahaha asså inte ett självmordshopp!! hahahahahahXD
utan jag vill bara kunna röra på mig lite utan att sekunden senare dö av svaghet i kroppen. men iaf!!

fast jag är sjuk, så ska jag ut och träffa isabelle snart. och medans hon är påväg till byn så har jag lyckats göra min fysikläxa (yihaaaaa - äntligen över!!) och nyss kollade jag på vad jag skrivit i bloggen i februari 2008.
Haha vad rolig jag var! Väldigt underhållande inlägg haha :D
jaa o jag har väl inget spännande att berätta nu! Förutom om att jag varit sjuk,sjuk, sjuk och sjuk. 

Hmmmm. Det har väl varit trevligt att kunna ta det lungt egentligen. Jag klagar väl alltid över att allt är hektiskt!
Jag har kollat på TV lixom! Det händer inte ofta. Plus min familj är ganska rolig haha :D
Plus man kan ha kul med sina kompisar genom internet också haha. jag hade världens roligaste konversation med linnea både i telefon och genom msn.HAHAHAHAHA, JAG SKRATTAR NÄR JAG TÄNKER PÅ DET.
Vi snackade om vad man kunde köpa för "sexigt" i en mataffär. hahahahahahahahahaahahahhahahahah det spårade liiite ur. sedan lekte hon min psykolog när jag gick på ett sjukt ärende....hahaha p a t h et i c.. hahah men kul vare!


TRÅKIGASTE INLÄGGET EVVVER. JAG SKA ALDRIG BLOGGA NÄR JAG ÄR I EN SJUKDOM.
KAN ISABELLE ANLÄNDA SNART ELLEEER? HIHI

MEN HÄR ÄR MIN NYA FAVORIT LÅT! AKIINE HAR ÄNNU EN GÅNG FÅTT MIG ATT HÖRA NY BRA MUSIK :D
The Islands - Creeper

BRA BRA BRA BRA BRA BRA LÅT!!
 

Kommentarer

Postat av: läli

Publicerad 2009-02-15 17:25:47

hahahahaha det var typ det roligaste jag vart med om

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela