yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

glasvegas är ju trevliga

Publicerad 2009-02-23 20:33:47 i Raaandom

jag hörde en låt på p3 idag när jag åt frukost och jag tyckte den var jättebra. men hörde inte vad dom sa att den hette. akiine sa att man kunde söka på p3s hemsida där dom hade låtlistan över dagen.
nyss såg jag vilken låt det var. haha jag har väl blivit fångad i hypen, för det var
glasvegas med låten daddy's gone.
haha typiskt. aja här kommer hypade glasvegas


Daddys Gone - Glasvegas

japp japp. jag har en idé om att fotografera varje dag på mitt sportlov och göra ett litet album av det.
Det började iförrigår med emma, men sedan dog det för jag har ju ingen kamera haha.
men jag ska lösa det på ngt way, för igår gjorde jag ändå inget speciellt förutom att slappa hemma med familjen :)

anyway, idag har jag jobbat. yeah working girl! haha. asså det fick sämst men äsch äsch, jag jobbade ändå med liz och fanny :D men asså gissa vad som händer när man sitter bredvid kvinnan fanny! hahahaahh jag lade på mitt i 3 samtal för att jag inte kunde sluta skratta hahahahaah det var hemskt! sedan tävlade vi om vem som sålde först och tror ni inte att vi säljer exakt samtidgt då också! ...haha, det var kul iallafall.

men jag är dead tired nu, och imorn väntar ännu en jobb dag, fast på morgonen :O

För jag o fanny ska ju ända träna i sätra sen, så vi passar på att jobba innan.
Efter träningen väntar min reunion med lilla pacman som vart borta i alperna typ en hel vecka! :O
det ska bli naaaaaaaaaaaaaaaaaaajz :D

japp japp, lyssna nu på låten! C Y A

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela