yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

be honest!! det lärde jag mig idag

Publicerad 2009-02-21 19:18:38 i Raaandom

hej galna barn!!
hjääääääääääääääääälp hur fort den här veckan har gått. alltså onsdag var typ den längsta evver, för så mycket hände så att det jag trodde hänt en annan dag hade hänt då. get what I mean? aja
den här veckan har jag :

- träffat isabelle , f to the inally! :D fick min andra iPod av henne - den givmilda kvinnan haha

- vart sjuk & ledig från jobbet = mycket tid över när man inte jobbar och tränar!

- vart hårmodell grejs på björn axen och fått ljusa slingor, en tjej kom fram till mig några veckor sen på perrongen och frågade om hon fick färga mitt hår eftersom hon håller på att utbilda sig till frisör. Så gick dit i onsdags och hon var jätte sjyst som man säger :D Jag var där i 4tim så jag hann ju prata ganska mycket med henne lixxxxxxXx.

vart på GE-Galan - jag mickan o lelle kom backstage och träffade KAKI!! AAAAAAAAAAAAAAAAAH! JAG DOG!!! SEN GRÄT JAG HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHH. Vi hade roligaste evvver! Jag gick runt o hade hjärtattacker, och vi skrek och var säkert superjobbiga men vi hade SÅ KUL!

- vart på Turebergs Årsmöte med Alex - Kajsa Bergqvist var även där (hon är ju turebergare ;)) och jag blev klubbmästare i kvinnor  800m och 1500m som var en rolig överasskning! Jag och Alex åt såklart semlor då höhö :D

- haft kursprov i matte C .....hjälp

jag har ju iPod nu som sagt! I torsdags fyllde jag på med låtar från Tilda - i like 'em!

Och snart kommer emma hit så då ska jag sno lite från henne med!

annars har jag haft en skön dag, städat, promenerat med madre och haft ett långt telefonsamtal med en homie som jag inte pratat så mycket med lately och jag lärde mig att man inte vet så mkt egentligen om varann alltså saker som man inte i första hand vill prata om. ajjja. nu ska jag o emma förgylla våran kväll hihi!

CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela