yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

STEVE URKEL FOR PRESIDENT

Publicerad 2009-04-28 21:02:55 i Raaandom

yeah nu har jag skickat ett huggande brev till "Gula Hotellet" (HE HE) i Portugal!
Banne mig vad dom ska ge mig allt  jag vill ha! hihi.

det är så kul för jag börjar lägga upp grejjer i min blogg som icke handlar om mig. jag bara tänka  och skratta i hjärnan åt hur min blogg skulle se ut om jag skulle börja lägga upp typ kläder jag gillar och sånt. men jag gillar en kille.
haha tro nu inte att jag är seriör (som man förövrigt aldrig ska göra heller om man hör mig säga så eller "jag är kär" haha)
jag gillar steve urkel.



HAHAHA han är så rolig!!!! jag skulle kunna hoppa in i den där bilden och typ dansa höhö

jag hjärta steve !


nu ska jag samtala med min syster akiine! som förövrigt ser riktigt vacker ut just nu! hihi :)
WWW.MYSPACE.COM/AKIINEMUSIC

FRED I SYRET haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela