yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA

Publicerad 2009-04-29 21:37:47 i Raaandom

wie idag var en upptäckar dag. jag, lelle, julia och isabelle sa upp oss från jobbey hihi.
sen gled jag julia och lelle lite och hade mini reunion!
klockan sex mötte jag upp akiine och så fick vi på möte på reactor där bastumaster konserten ska hållas. Det var superkul! För alla var så glada och sociala och en kille lärde oss typ DJ:a xD
Vi var där i 1 ½ timme fast vi skulle vara där typ 20min hoho 8) jag <3 reactor lixom höhö :)

JAJA. NU SKA NI SKICKA OAA AKIIN (nej jag har inte stavat fel) TILL 72500 FÖR ATT RÖSTA PÅ AKIINE SÅ ATT HON FÅR SPELA PÅ MOSEBACKE!
DET HÄR ÄR SUPERVIKTIGT....ANNARS ÄR NI INTE MINA VÄNNER HAHA





FÖR ATT AKIINE ÄR COOL.

btw. jag rullade ner för två självmordsbackar idag. och överlevde båda :D :D :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela