yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

JAG SKA GÖRA MIN BLOGG INTRESSANT.......SENARE

Publicerad 2009-04-26 21:16:07 i Raaandom

hellloooooooooooooooooo.
hm jag ska starta en inriktning på min blogg snart....så att den blir rolig haha!
men jag gissar på att ni som läser denna blogg redan vet vad jag gör eftersom ni är mina homies, och kmr ändå veta typ imorn vad jag gjort i helgen, men eftersom jag brukar skriva vad jag gör så följer jag väl min tradition...

mickan och tilda har gjort märsta lite osäkert i fredags med mig i spetsen...öhöhöh ;) jaaa men det var nice!

sedan har jag jobbat....hjäääälp. HAHAHA.
jag gör tydligen mina vänner omotiverade på jobbet he he. fast det var kul på ett mobbat sätt på jobbet. själva jobbet var nada fun men allt runtomkring. haha dom bytte plats på isabelle och en man för att vi skulle sluta babbla och omotivera varann. men jag var ju fortf omringad av homies (coachernas plan var lite sämst) plus att nykomlingen bredvid mig snabbt blev min vän och vi satt ändå i paus med jämna mellanrum. 
så jag var sämst på jobbet som ni säkert förstår men men jag överlevde sex timmar iaf.

jag har även varit och kollat på terräng-sm idag. och förövrigt träffat en homosapien som inte såg ut som sig själv, så jag dissade en vink från honom och blev rädd när han hälsade. tills jag märkte att han typ gjort världens transformation och det ända jag kände igen var hans röst...haha. jag och tilda gled runt där i några heures.
sedan drog jag hem för min moster Pirkko är här (från Finland)
Hon är fortfarande här plus att min andra moster Seija är här just nu med.

ALLA ROPAR ATT NIP/TUCK BÖRJAR!!
CYA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela