yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

imorn imorn imorn

Publicerad 2009-04-04 23:13:21 i Raaandom

hej hopppppp!
imorn åker jag till Portugal!! ahhh :D Ska bli kul och träffa alla löpare!

jag har nyssss packat klart! Och snart ska jag + familj kolla på film och äta pannkakor och godis! Imorn eller ja om 5 tim ska jag upp igen :s För planet går 07.00! splendid!!

ahh. idag har jag hunnit hämta mitt pass SOM HANN GÖRAS KLART!!!!! vart i stan med william och träffat isabelle!
jag och iss har träffats väldigt ofta denna vecka - we are improving! :)
jag skulle hitta en klänning - men ofta det händer mig lixom - jaja jag överlever utan en ;)

igår spelade akiine i uppsala och det var superkul :D Isaac är numera ett inslag i showen och hela grejjen blev jätte rolig och cool! hihi jag skrattade ihjäl mig när han dansade & beatboxade till akiines låtar, det var underhållande och bra!
jag ska även bli ett inslag i showen hihihihihihi kmr bli super!!
jag akiine och isaac brainstormade också till bastumaster och det kmr bli sååååå kuuuuuuuuuuuuuuul. AHAHHAAH.

jajajajajjajajaajaj nu är pannkakorna klara! wieeeee jag åker med väldigt gott humör till portugal i 7 dagar - det ska bli najsnajsnajsnajs.

HEJ DÅÅÅÅÅ :D:D:D:D:D

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2009-04-10 00:52:33

hahah det är bara familjen kivelä-ngarambe som äter pannkakor kl 23:13 :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela