yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

HEJ IGEN HÖHÖH

Publicerad 2009-04-02 20:53:56 i Raaandom

heeeeeyaaal :D
ännu en skön dag!! utan träning blir dagen sÅ längre!
idag har jag hunnit kolla på film, - ofta lixom :) nu sitter jag på golvet i rummet och går igenom all min trash haha på akkos order. typ en timme sen var jag ute med mamma och akiine på deras promenix fast jag gled runt på min bräda - så bäst!! jag dööör för all grus är borta från asfalten!!!

oh vet ni vad! idag var det typ provfilmning eller nåt på skolan för att va med i en film, så jag tvingade med mig javi, backman och benne (benjamin haha) dit, och så blev jag och benne filmade haha :D
jag var typ sämst, och han var typ bäst.
aja det var läskigt men jag gjorde det, så det kändes coolt! jaja

jag är typ förkyld MEN imorn blir jag frisk!
imorn ska även akiine spela i uppsala - im gonna be there :D

om 10 min börjar medium med family kivelä ngarambe - yeah haha

puss kram! (ofta jag säger så haha)
tjääääää (ofta jag säger som med hihi)

OM JAG LEVDE I EN SÄMST FAMILJ SÅ SKULLE JAG GÖRA EN SUPERKUL GREJ NU, MEN JAG ÄR SMART OCH VET ATT DET INTE PASSAR IN IDAG LIXOM....HÖHÖÖHÖHHÖÖHÖHÖÖHHÖHÖH VAR TVUNGEN ATT SÄGA DETTA

Kommentarer

Postat av: winnie

Publicerad 2009-04-03 22:38:59

HEY!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela