yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

EVERYDAY IS A PARTY!

Publicerad 2009-04-19 21:12:00 i Raaandom

yoyo!
asså sitter o lyssnar på "la bomba". jag dör för den är ju så bra! man blir glad och saknar portugal haha
jag skulle velat ha skrivit en sån här låt!

aja. idag har coolaste tjejen på jorden sprungit terräng Dm i ekerö. Jag och sanna åkte dit för att slå ur underläge..haha okej jag har hittat på det där med underläge, men ändå det lät trevligt att säga hehe xD
jajjaj. det gick bra, och jag åkte därifrån med en positiv känsla! (OBS! första gången det skett) så det var ett bra lopp för min hjärna hiih :)

igår var jag och akiine på bio och såg "17 again", ni vet den där med zac efron! haha den var bra och rolig, jag skrattar lite i huvet när jag tänker på några scener haha - lite mobbat kanske, och vi åt sushi som är värt att nämnas!

och jag ska köpa en longboard! efter skolan i fredags så blev det typ ett spontant "hej nu åker vi skateboard "
 jag, backman, gustaf och ben började åka (hälften av oss ramlade hihi XD) och så efter att ha blivit kär i en longboard så beslutade jag och ben oss att köpa en longboard tsm!
"som när man tar hand om ett barn" sa ben, när han berättade om hur vi skulle kunna dela på den...hahaha jag tkr ben ska skriva en citat bok!
jag har nu förälskat mig själv i min bräda igen! och längtar efter att åka till frysen igen!

jajajaj. snart börjar familjeunderhållningen nip/tuck höhö :D men innnnnan så ska vi lyssna på en låt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela